Pile of 3D Facebook Logos

4 Tipp mire figyelj Facebook poszt készítéskor

Elsőre talán azt gondoljuk, hogy gyerekjáték egy Facebook posztot csinálni, ami igaz is, de egy igazán jó Facebook poszt elkészítése már közel nem olyan egyszerű. Nézzük meg, hogyan lehet elsöprő a posztod, mire kell figyelned, hogyan csináld jól/jobban.

Milyen is egy jó Facebook poszt:

  • MEGTERVEZETT: Térképezd fel a konkurenciát, mit és hogyan kommunikál, és csináld….. az ellenkezőjét! Keresd meg azt a rést a piacodon, amit még nem „fedett” le senki, ahogy még nem szólt az ügyfeleihez senki. Legyél Te más, legyél egyedi! Ez a kulcs, tervezd meg és hengereld le a követő Csinálj olyat, amit más nem, vagy csináld úgy, ahogy más nem. Gondold végig, téged mi fogna meg a másik oldalon, legyen merész, vagy akár meghökkentő.
  • FÓKUSZÁLT: Ha még nem tudod, milyen vonalon indulj, milyen témában posztolj, vagy milyen stílusban, az első dolgod, hogy azt megtaláld, amivel tudsz azonosulni. Nem egyszerű feladat, az biztos. Ha megtaláltad azonban kő keményen minden posztodban, cikkedben kommunikáld, hogy te ennek a képviselője vagy, égjen bele az emberek elméjébe. Hidd el ez egyenes út a célvonalig.
  • HITELES, EGYSÉGES: Formailag legyen egy kerete a kommunikációdnak – egyszerű példa: a logód színével egyezzen meg a posztodban néhány kiemelt szövegrész – így egységes összképet alkotnak majd a képeid az oldaladon. Nem kell tökéletesnek lenned, csak add magad abban, amiben jó vagy és hidd el, az ügyfeleid díjazni fogják. Törekedj Facebook posztjaidban mindig harmóniára és maradj hiteles. Ne válts stílust, mert ha különböző stílusok, témák között ugrálsz, nem leszel hiteles.
  • ÜGYFÉL KÖZPONTÚ: A vásárlód fejével gondolkozz, milyen problémája van, és te mire tudsz neki megoldást adni? Ezekre a kérdésekre válaszolj a posztokban, ne pedig tukmálj. Azt senki sem szereti, te sem. A lényeg, hogy folyamatosan kommunikálj, még a semmiről is! Tudják, hogy te jelen vagy és aktív a piacodon.

Megosztás

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email