Az Instagramot sokan azért a funkciója miatt nem szeretik, mert nem lehet linket elhelyezni a bejegyzésekben, hanem csak a „bio”, bemutatkozó részben tudjuk megjeleníteni a kívánt linket. Így azt érezhetjük, hogy nehezebb az érdeklődőket a weboldalra irányítani és vásárlást generálni. A következő leírásban olvashatsz bővebben arról, hogy hogyan tudsz még elhelyezni linket például az Instagram Storyban. Természetesen, minél nagyobb a követő táborod, annál több lehetőséget kínál az Instagram, mind a linkek elhelyezésében, mind funkciókban.
#3 tipp, hogy az Insta Storyban hogyan tudod megjeleníteni a linkeket:
- #1 Adj hozzá az IGTV videóhoz swipe up linket: Az IGTV videó leírásában többszörös kattintható linket lehet elhelyezni. Ez annyit tesz, hogy az IGTV úgy funkcionál, mint egy mini landing page, ahonnan a látogatókat tovább irányíthatod a weboldaladra vagy a termékedhez. Nem kell mást tenned, mint, hogy készítesz egy IGTV videót, ami nem túl hosszú, és elhelyezed benne a linket.
- #2 Adj hozzá az Instagram boltodhoz swipe up linket: Abban az esetben tudod ezt létrehozni, ha elérhető az Instagram shopping a fiókodban. Az első lépésként a boltodat kell létrehoznod és be kell állítanod. Ezután lehetőséged lesz a swipe up link elhelyezésére is.
- #3 10K+ követőtábor esetében hogyan helyezz el linket: Két féle forma létezik. Az egyik, hogy swipe up linket helyezel el vagy kattintható link matricát a storyban. Ez a funkció 10K felett elérhető az Instagramon.
Szeretnéd tudni mind emellett, hogyan tudsz még nagyobb forgalmat generálni az Instagram storydban? Nagyon fontos, hogy ha swipe up /felhúzható/ linket használsz, hogy mindig hívd fel a figyelmét a felhasználónak, hogy ha felhúzza a nyilat és megtudja tekinteni a weboldalt vagy a terméket. Sokan elvesznek az információkban, de ha rámutatsz a következő lépésre, hogy mit kell tennie az érdeklődőnek, például még gif-el, matricákkal, nyilakkal, hogy irányítod Őt, tudni fogja, hogy hogyan tud tovább haladni.