Valami nem változik

Valami nem változik a vevőszerzésben. Mi az?

Az hogy nehéz? Az hogy idő kell hozzá? Igen, igen ezek is igazak…de van valami más is. A vállalkozásod bármelyik felületén dolgozol éppen: a weboldaladon...

Az hogy nehéz? Az hogy idő kell hozzá? Igen, igen ezek is igazak…de van valami más is. A vállalkozásod bármelyik felületén dolgozol éppen: a weboldaladon, a Facebookon, az Instagramon, egy közös bennük és van EGY eszközöd, ami nem változik, ami hatékony és minden platformon jól teljesít. És az nem mást, mint a TARTALOM.

A tartalom marketing mindig a segítségünkre lesz, ha szánunk rá elég időt és foglalkozunk vele, megfelelően felépítjük, jó minőségben, hálás lesz. Az  ügyfelek elérésénél fontos szempont, hogy milyen cikket teszel eléjük, a tartalom az, ami érzelmeket vált ki belőlük és nyomnak egy like-ot vagy kommentelnek, esetleg bekövetik az oldaladat. De nem csak „gyorsan kiteszek valamit Instára” tartalomra gondolok. 

 

„Ha van 20 perced az írásra, kérlek, akkor ne egy összecsapott cikket írj csak azért mert „már posztolnom kellene valamit”. Inkább abban a kis időben találd ki a témát és gyűjts hozzá anyagot, képeket és majd holnap egy jól átgondolt, minőségi tartalommal állsz a célközönséged elé. Hidd el, ez kifizetődőbb.”

 

Nézzük pár tippet, milyen is a jó tartalom marketing?

 

  1. Szerkezetileg jól felépített: Ütős, csattanós a címe, oda vonzza a tekintetet. (Lásd részletesebben: Headline írási praktikák) Továbbá, minőségi képpel illusztrálja a lényeget, megfelelő terjedelmű illetve hasznos az olvasó számára.
  2. Érzelmekre hat: az olvasó „több lesz” a tartalmadtól, hasznosítani tudja valamilyen formában. Elmenti, hogy elolvassa később vagy megossza az ismerősei között és beszélgetést indít a témában.
  3. Jól szegmentált: pontosan megfogalmazott, azaz az olvasódhoz, a célközönségedhez, vevődhöz SZÓLJ, minden esetben célirányosan NEKI fogalmazd meg a mondanivalód. 
  4. A jó tartalomból soha nem elég: Készíts MINIMUM 3 blog bejegyzést / hét, építsd fel előre a kommunikációd, hogy mit szeretnél átadni az olvasóidnak. Hirdetést is érdemes készíteni blog bejegyzésre alapozva, hogy több mindenkihez eljusson a cikk és hogy több mindenkit tudj az oldaladra irányítani.
  5. Minőségi tartalom, tartalom, tartalom…..amivel organikus elérést tudsz generálni.

 

Te hogy állsz tartalommal?

Megosztás

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email